وبلاگ منوبلاگ من، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

دنیایی از خاطرات

اربعین

1396/8/18 18:05
102 بازدید
اشتراک گذاری

اربعین...

 

یا حسین آخه چرا؟ چرا من رو نمی طلبی؟

 

چرا این سعادت نصیب من نمیشه؟اونایی که اومدن پیشت چیکار کردن که تونستن؟ باز هم تربعین اومد و من جاموندم . الان تو حرمت نیستم ؛تو کربلا نیستم ولی.. دلم باهاته 😔

 

متوسل میشم به حضرت رقیه چون اون هم نتونست اربعین کربلا باشه😔 به خدا منم میخوام بیام پیشت. امام حسین جونم بدون که تو همیشه و همه جا تو دل من و تمام نی نی وبلاگی ها یا اصلا بگم تو دل تمام مومنان جا داری و ماهم دوستت داشتیم؛داریم؛و خواهیم داشت❤

 

 

 

اونایی که از کربلا جاموندن و اونایی که سعادت نصیبشون شده و رفتن نظر یادشون نره

 

باهام همدردی کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه
26 آبان 96 10:24
ایشالا یک روزی میری کربلا امام حسین میطلبه هر کی رو که عاشقش باشه خانومی فقط باید دعا کنی